Thursday, May 21, 2009

အသက္ဆိုတာ ဂဏန္းလံုး၊ အခ်စ္တည္ရာ အသည္းႏွလံုး

အသက္ဆိုတာ အေရအတြက္ဂဏန္းလံုးမွ်သာ…။ ဘယ္ေရြ႕ဘယ္မွ်လို႔ ညြန္းရံုေလာက္ပါ….။

အသည္းႏွလံုးထဲက အခ်စ္နဲ႔ ဘာမွ မဆိုင္ပါဘူး။ အခ်စ္က အသက္နဲ႔အတူ ရင့္ေရာ္မသြား၊ အိုမင္း မသြားခဲ့ဘူးေလ… ။

ဆယ္ေက်ာ္သက္တုန္းအခ်စ္နဲ႔ အခု ခုႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ အခ်စ္က တူညီေနဆဲပါ။

ခုႏွစ္ဆယ္သံုးႏွစ္အရြယ္က်မ ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္တုန္းကလို ရင္ခုန္ေနတယ္။ က်မ သူ႔ကို ခ်စ္မိေနတယ္။ ဟုတ္တယ္…။ သူခ်စ္ေရးဆိုလာေတာ့ က်မေလ. ရင္ခုန္လိုက္ရတာ….။

သူ႔ကို ျမင္ျမင္ခ်င္း က်မရင္ထဲမွာ ရွိန္းကနဲျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ တစ္ခုခုနဲ႔ ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္သလိုလို၊ ေသြးသားခ်င္း ရင္းႏွီးေနသလိုလို က်မတန္းကနဲ ခံစားလိုက္ရတယ္။ သူ႔အၾကည့္နဲ႔ က်မအၾကည့္ခ်င္း ဆံုေတာ့ က်မႏွလံုးသားလဲ အရည္ေပ်ာ္မတတ္ ခံစားလိုက္ရတယ္။





ရင္းႏွီးဖူးတဲ့ လူေဟာင္းတစ္ေယာက္လို သူက က်မကို ၾကည့္ေနတယ္။ က်က္သေရရွိလိုက္တာ၊ လွရက္လိုက္တာလို႔ သူေျပာေတာ့ က်မ အရည္ေပ်ာ္မတတ္ပါပဲ။ က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြက ဘာမွ မသိၾကေတာ့ ဒီခုႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ အဖြားႀကီးအုပ္စုကကို လွတယ္လို႔ ေျပာတာ ဟာသမွတ္ၿပီး ရယ္ေမာလိုက္ၾကတာ။

ဒါေပမယ့္ သူစကားက ရင္ထဲကလာတဲ့ စကားလို႔ က်မ ယံုၾကည္ေနမိတယ္။ က်မတို႕ စားပြဲ၀ိုင္းကေန သူမခြါပဲ အနီးကပ္ ဂရုစိုက္ခဲ့တယ္။ အားလံုး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး စားေသာက္ဖို႔ ဟာသေနွာရင္း၊ စားပြဲထိုး ၀န္ေဆာင္မႈအျပည့္နဲ႔ သူတာ၀န္ေက်ေနတယ္။ က်မမ်က္လံုးထဲမွာ သူက နတ္သားတစ္ပါးလို ၾကည့္ေကာင္းေနလိုက္တာ။ က်မေလ ဆယ္ေက်ာ္သက္လိုပဲ ၾကည့္ႏူးေနလိုက္တာ..။

က်မတို႔ သူငယ္ခ်င္းေဟာင္းေတြ စုၿပီး ဒီစားေသာက္ဆိုင္မွာ လာစားေသာက္ ေနၾကတာပါ။ အိမ္ေထာင္ကိုယ္စီ၊ ဘ၀ကိုယ္စီမို႔ မေတြ႕ျဖစ္တာ ၾကာခဲ့ၾကၿပီ။ တစ္ခ်ိဳ႕က မိသားစု စံုလင္ေနဆဲ၊ တစ္ခ်ိဳ႕က လင္ဆံုးမုဆိုးမ ဘ၀ေတြျဖစ္လို႔၊ သားသမီးနဲ႔ အတူေနသူကေန၊ ၀န္ထမ္းဘ၀ အၿငိမ္းစားယူၿပီးသူကယူေပါ့။ က်မေတာင္ မုဆိုးမျဖစ္ခဲ့တာ အႏွစ္သံုးဆယ္နီးပါးခဲ့ၿပီ။ က်မ သမီးႀကီးကေတာင္ ငါးဆယ့္ငါးႏွစ္ ရွိခဲ့ၿပီေလ…။

အို… က်မဘာေတြ လိုက္ေတြးေနပါလိမ့္။ သူငယ္ခ်င္းေဟာင္းေတြနဲ႔ ဆံုရလို႔ က်မေပ်ာ္ေနတာလား..။ ဒီေကာင္ေလးကို ေတြ႕လို႔ က်မေပ်ာ္ေနတာလား..။ က်မ အရမ္းေပ်ာ္ေနတာပဲ က်မ သိေတာ့တယ္။

ဟယ္.. က်မတို႔ ျပန္မယ္လုပ္ေတာ့ သူက ဖုန္းနံပါတ္ လာေတာင္းေနတယ္။ ေဖာက္သည္ေတြရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကို သိမ္းထားခ်င္တယ္လို႔ သူအေၾကာင္းျပေနတယ္။ က်မလည္း ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ မိုဘိုင္းဖုန္းနံပါတ္ကို ေပးမိလိုက္တယ္။ ဆယ္ေက်ာ္သက္ကလို က်မရင္ေတြ ခုန္ေနတယ္..။

က်မအိပ္ရာ၀င္ခါနီးမွာ ဖုန္း၀င္လာေနတယ္။ သူက က်မကို မ တဲ့။ နားရွက္သလိုလို က်မခံစားလိုက္ရတယ္။ သူ႔အသံ မၾကားဖူးေပမယ့္ ဖုန္းနံပါတ္ အသစ္ေလးေၾကာင့္ သူပဲဆိုတာ က်မအလိုလို သိေနတယ္။

ေျပာတတ္လိုက္တဲ့ စကား၊ ဖြဲ႕တတ္လိုက္တာမွား ရွာမွရွားပဲ ထင္ပ။ အေတာ္ၾကာေအာင္ သူဖုန္းေျပာေပမယ့္ က်မ နားေထာင္လို႔ မ၀ႏိုင္ခဲ့ဘူး…။ ႏွလံုးသားခ်င္း ရင္းႏွီးေနလို႔လားကြယ္….။

သူ႔အသက္ကို က်မေမးမိတယ္။ ႏွစ္ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္တဲ့….။ ဘုရားေရလို႔ က်မတမိသြားတယ္။ ဟုတ္တယ္၊ သူ႔အသက္က က်မေျမးအႀကီးနဲ႔ ရြယ္တူေလ…။

ေနာက္ေန႔ေတြမွာလည္း သူ႔ဆီက ဖုန္းလာေနတယ္။ အရြယ္နဲ႔ မလိုက္ေအာင္ ႏုပ်ိဳေနတယ္လို႔ သူေျပာေတာ့ က်မလည္း ႏုႏိုင္သမွ် ႏုေနေအာင္ ျပင္ဆင္၀တ္စားခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ဆိုင္ကို မၾကခဏ သြားစားတတ္ခဲ့တယ္။

ေနာက္ပိုင္းမွာ ညအိပ္ရာ၀င္ခါနီးတိုင္း သူ႔ဆီကဖုန္းသံကို ေမွ်ာ္ေနမိေတာ့တယ္။


အို… ဟာ.. ဒီမိန္းမႀကီးက လွလိုက္တာ..။ ၾကည့္စမ္းပါဦး. က်က္သေရရွိေနလိုက္တာ။ သူမၿပံဳးေပ်ာ္ ၾကည္ႏူးေနပံုက ဆယ္ေက်ာ္သက္အပိ်ဳလိုပါပဲလား…။ ငါ့သူမနဲ႔ ရင္းႏွီးဖူးသလိုလို…။ အို.. မဟုတ္ေသးပါဘူး။ အခုမွ ေတြ႕ဖူးတာပါ။ သူမနဲ႔ အနီးကပ္ေနခ်င္လိုက္တာ..။

အလုပ္သာလုပ္ေနရတာ။ သူမအနားမွာပဲ ငါသြားခ်င္ေနတယ္။ အပ်ိဳလူပ်ိဳစကားေတြ ေျပာေတာ့ သူတို႔ သေဘာက်ေနလိုက္တာ။ အရင္က ဒီစကားမ်ိုး ငါမေျပာတတ္ပါဘူး။ အခုမွ ဘယ္လိုဘယ္လို ေျပာထြက္ေနပါလိမ့္…။

သူမကို ၾကည့္လိုမ၀ႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေနတယ္။ ငါ့ရင္ေတြ ခုန္ေနတယ္။ သူမကို ေထြးေပြ႕လိုစိတ္ေပၚေနတယ္။ ငါ..ငါ.. ဘယ္လို ျဖစ္ေနပါလိမ့္..။ သူမကို ျပဳစုယုယလိုစိတ္ေတြ ထိန္းမရေတာ့ဘူး..။ သူမျပန္သြားမွာ စိုးရိမ္ေနတယ္…။

ေနာက္ဆို သူတို႔ ဒီဆိုင္မွာ လာစားၾကပါ့လား..။ သူမကို အၿမဲတမ္း ျမင္ရေအာင္ ငါဘယ္လို လုပ္ရပါ့…။ သူမဖုန္းနံပါတ္…။ သူမရဲ႕ဖုန္းနံပါတ္ကို ယူထားရမယ္။

ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကို ရလိုက္သလို ငါေပ်ာ္လိုက္တာ။ သူမအသံကို ငါၾကားခ်င္ေနတာ။

သူမ ငါ့ကို စိုးမိုးႏိုင္လြန္းပါလား…။ သူမနဲ႔ အတူေနခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြ ထိန္းမရေတာ့ပါလား..။

သူမရဲ႕အသံကို ၾကားရမွ စိတ္ေက်နပ္ခဲ့တယ္။ ၾကင္နာသူတစ္ေယာက္လို သူမအေပၚ ခံစားေနရတယ္။ ငါ့ကိုယ္ငါ နားမလည္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ သူမကို စြဲလန္းမိၿပီဆိုတာ ေသခ်ာၿပီ။ ျဖစ္ႏိုင္၊ မျဖစ္ႏိုင္ဆိုတာ ငါမစိုးရိမ္မိဘူး။

သူမ အသက္ကိုေမးမိေတာ့ ခုႏွစ္ဆယ္သံုးႏွစ္တဲ့…။ ငါရွိန္းကနဲ ျဖစ္သြားသလိုလို၊ ရွက္သလိုလို ခံသားမိသြားတယ္။ ငါ့အဖြားထက္ေတာင္ အသက္ႀကီးေနပါလား….။ ငါ့အဖြားက ခုႏွစ္ဆယ္၊ ငါ့အေမက ေလးဆယ့္ပါးပဲ ရွိေသးတယ္ေလ…။

ဒါေပမယ့္ သူပအေပၚ တြယ္တာလိုစိတ္၊ ေထြးပိုက္လိုစိတ္ကို ငါမထိန္းႏိုင္ခဲ့ပါဘူး….။ ရူးတယ္လို႔ ေျပာလည္း ေျပာပါေစေတာ့..။ သူမကို အမွန္တစ္ကယ္ စြဲလန္းခဲ့တာပဲ…။

အားလံုးကို ရင္ဆိုင္ရတယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီးခ်ိန္မွာ သူမကို ခ်စ္ေရးဆိုခဲ့ပါတယ္။ ေကာင္မေလးနဲ႔ ရည္းစားျဖစ္ခဲ့တုန္းက ငါဒီေလာက္ထိ မေပ်ာ္ခဲ့ပါဘူး။ ေကာင္မေလး အဆက္ျဖတ္တုန္းကလည္း ဘာမွ ေထြေထြထူးထူး မခံစားခဲ့ရပါဘူး။

သူမကိုက်မွ ငါခံစားေနရတာ။ ၾကင္နာလိုစိတ္၊ ေထြးပိုက္လိုစိတ္က သူမကို အဖြားအိုတစ္ေယာက္လို႔ မျမင္မိခဲ့ပါဘူး။

ငါခ်စ္တာကို ခ်စ္တယ္လို ငါေျပာရဲ႕ခဲ့တယ္။ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ပီပီ သူမကို ေတာင္းရမ္းလက္ထပ္ယူဖို႔ ငါဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္။

* * * * * * * *
စြမ္ဖြန္လို႔ေခၚတဲ့ အသက္ႏွစ္ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ စားပြဲထိုးေကာက္ေလးက အသက္ခုႏွစ္ဆယ့္သံုးႏွစ္ မုဆိုးမကို ေတာင္းရမ္းလက္ထပ္ယူမယ့့္္ သတင္းကို တစ္နယ္လံုး အံ့ၾသသင့္စြာ ၾကားခဲ့ရတယ္။

ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား၊ ရူးမ်ားရူးေနၾကသလားဆိုၿပီး အမ်ိဳးမ်ိုးအဖံုဖံု ေ၀ဖန္ၾကတာေပါ့.။

သတို႔သားေလာင္းမိခင္ကေတာ့ မိသားဖသားပီပီ ထံုးတမ္းစဥ္လာအတိုင္း ေခၽြးမေလာင္းကို တင္ေတာင္းေပးခဲ့ပါတယ္။

သမီးႀကီး(၅၅ႏွစ္)၊ သမီးငယ္(၅၁ႏွစ္) ၊ သမီးေထြး(၃၅ႏွစ္) ေတြက လာေရာက္ ေတာင္းရမ္းျခင္းကို ၾကည္ျဖဴစြာ လက္ခံခဲ့ၾကပါတယ္။ သံုးလၾကာေအာင္ ႀကိဳးစားပိုးပန္းေနၾကတဲ့ သတို႔သား၊ သတို႔သမီးကို နားလည္ ကိုယ္ခ်င္းစာ တတ္ၾကပါတယ္တဲ့။

အသက္ရွစ္ဆယ္ရွိတဲ့ သတို႔သမီးအစ္မကေတာ့ အေရးႀကီးတာက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ အမွန္တစ္ကယ္ ခ်စ္ႀကိဳက္ၾကဖို႔ပါပဲ။ ေယာက္ားအခ်င္းခ်င္းေတာင္ ျပန္ခ်စ္ၾက၊ လက္ထပ္ၾကေသးတာပဲ၊ သူတို႔လို မိန္းမနဲ႔ ေယာက်္ား ခ်စ္မိၾကတာ အဆန္းမဟုတ္ပါဘူးလို႔ အားေပးႏွစ္သိမ့္ခဲ့ပါတယ္။

အသက္ကြာျခားမႈက က်ေနာ္တို႔ရဲ႕အခ်စ္ကို အေနွက္အယွက္ မျဖစ္ေစခဲ့ပါဘူးလို႔ ႂကြေရာက္လာၾကတဲ့ ဧည့္သည္အေပါင္းကို သတို႔သားက ရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။

ဘတ္ေငြႏွစ္ေသာင္းနဲ႔ ေရႊငါးမတ္သားတင္ေတာင္းတဲ့ ႏွစ္ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ သတို႔သားနဲ႔ ခုႏွစ္ဆယ့္သံုးႏွစ္ သတို႔သမီးတို႔ရဲ႕ မဂၤလာပြဲကို ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည့္ႏူးစြာ က်င္းပခဲ့ၾကပါတယ္။

သူတို႔ႏွစ္ဦးသား အျပန္မလွန္ အနမ္းဖလွယ္ၾကၿပီး ပရိတ္သတ္ေရွ႕ ခ်စ္သက္ေသထူျပ ခဲ့ၾကပါတယ္။





( သတင္းစာပါ ၂၆ႏွစ္ သတို႔သားႏွင့္ ၇၃ႏွစ္ သတို႔သမီး မဂၤလာေဆာင္ သတင္းအား ခံစားေရးသားပါသည္)

ခမ္းကီး
၂၁၊ေမ၊၂၀၀၉



3 comments:

khin oo may said...

ဖတ္သြားတယ။္ ဗဟုသုတ

မိုးခါး said...

တမ်ိဳးေတာ့တမ်ိဳးၾကီးျဖစ္သြားတယ္ .. ဖူးစာပဲလား ..

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ခမ္းကီးေရ လာလည္တိုင္း သတင္းဆန္းေလးေတြ ဖတ္ရတယ္...
အခ်စ္ကို အေျခခံထားတာဆိုေတာ့ ဘာမွေျပာစရာမရိွပါဘူး..
ျပန္မွ်ေ၀တာေက်းဇူးပါ